lørdag 13. juni 2009

Søndags morra blues


Sov egentlig ganske lenge i dag vi! I motsetning til hva vi har pleid å gjort - dvs. å være oppe fra klokken 05.30, så sov alle ungene til 07.30, så da sto vi opp.

Mannen var på byen i går, og da selvfølgelig ikke hjemme før klokken 4 (grrrrrr) så han sover. Blir ikke lenge han får sove idag, for vi har endel vi skulle gjort idag!



Gangen oppe i 2.etasje må tas, også er det en hel hau cd plater som ligger på vårt rom som er nødt til å bli tatt rede på! Ellers, må gulvene oppe vaskes, for jeg rekker ikke noe som helst på dagtid for tia. Lucas sover lite, og ikke kan han ligge på gulvet så lenge om gangen heller. Snur seg over på magen, og da blir han rasende...


Har ENDELIG fått dråper til øynene hans da! Har en lege som fikk barn samtidig som meg, så hun er med på barselstreff. Hun så på øynene til Lucas, og mente at han hadde litt øyekatarr, og at det burde behandles. På HS mente de at det ikke var det, og at det kom til å gå over av seg selv. Dette sa de på 6 ukers kontrollen...
Så nå har vi fått dråper som han får hver 4-6 time, og etter 2 dagers bruk, så syns jeg de virker. Det renner ikke så mye av øynene hans, og det blir heller ikke så mye gugg. Noen fordeler med å ha en lege på barselstreff må det da være hehe.

Resepten, den skrev hun på en lapp, og de lo godt av den på apoteket. Hadde nok blitt noe helt annet om det hadde vært noen vanedannende substans jeg skulle hentet ut - med resept på en lapp...

Søøøøte Hannah mi <3>

Tenker å begynne med pottetrening med Hannah, men jeg er ikke sikker. Har det egentlig litt for travelt om dagen til å følge det skikkelig opp, men må jo nesten bare prøve. Om det på ingen måte går, så merker man det jo fort, også kan man vente litt til. Hadde vært superdeilig å bare hatt ett bleie barn da! Ungene skal ha ferie fra uke 28, men da er jeg alene med dem alle 3 på dagene, og da kommer også kjøkkenet, så tviler veldig på at vi har så mye tid til overs i sommer egentlig... Men må bare vente å se. Virker innimellom som om hun er klar for å slutte med bleie i allefall! Ååååå hvorfor bestilte jeg ikke bruksanvisning med ungene??!! Etterpåklok er det lett å være...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar