søndag 14. juni 2009

Boller og pus..

I dag har jeg bakt brød og boller. Utrooolig digg!! Brødene ble supre og det ble jammen bollene også. Litt svære, menmen hehe.

Også har det flyttet inn en pus her idag.. Ikke akkurat en planlagt hendelse, menmen.. Ringte på noen kattunger, og vips! Så sto hu dama med en av kattungene på trappa - og den skulle jeg liksom ha... Kattungen er kjempefin den, og veldig grei foreløpig, men katten vi har i fra før likte IKKE at han måtte dele huset sammen med denne nye lille karen. Om det ikke blir bedring i løpet av uka - så leverer vi den minste tilbake - men tror det skal gå bra. Stor-pusen er ute nå, og forsvant nesten med en gang lille-pusen kom, men han kommer vel inn igjen snart!

Håper i allefall det ordner seg fort - for er jo så koselig å ha kattunge i huset igjen. Både for meg og for ungene. Skal legge ut bilde av kattungen (som er 12 uker idag) når jeg får bildene inn på pcen, men han er veldig søt altså! Ungene eeeeeelsket han, og har gitt han navnet Kenefo. Kenefo er et navn Elias begynte å kalle seg når han rundet 4 år, og han har sagt han skulle skifte navn til Kenefo.. Aaaaaner ikke hvorfor, eller hvor han har det fra - men morro er det i allefall hehe!

Nå sitter vi å ser hjemsøkt her. ANER ikke helt hvorfor, for jeg blir jo så redd - men se - det MÅ jeg!!! Scarye greier altså! Ekkle greier det der - spesielt fordi vi har hatt noe lignende her selv.. Hadde en mann som kom å fikk det bort, heldigvis uten problemer, og nå er det helt rolig her i huset. Skummelt, men jeg tror virkelig på sånne ting - selv om hjemsøkt programmet virker litt VEL dramatisert... Jaja - er vel enda en måte å tjene litt penger på...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar