lørdag 13. juni 2009

ENDELIG fikk jeg også meg en skikkelig BLOGG!!



Ja og det må jeg si var på tide.. Har prøvd denne på piczo, men neeeei.. Ikke helt fornøyd der. Denne virker mye lettere, og bedre!






Just! Daniel er ute på byen i kveld, og jeg sitter hjemme og kjeder meg maks. Lucas sover som en stein, og det gjør alle de andre ungene også. Litt deilig - når jeg kjenner etter sånn egentlig.






Sånn ser forresten Lucas ut når han sover. Må ha et eller annet som kan kile han på nesa *smelt* Utrolig hvor kosete den gutten der egentlig er - til tross for at han faktisk IKKE har tid til noe som helst..


Vurderer om jeg også skal finne senga - er faktisk blitt ganske sent egentlig... Mååå bare mååå bare...




Måtte bare legge inn filmen når Lucas snur seg her jeg hehe. Morro å se, for er ikke så lett å komme seg helskinnet fra rygg til mage bestandig...


2 kommentarer:

  1. Så fliiiink :) Mathias stopper litt opp på siden! Men morsomt bilde fra senga, akkurat sånn er det her også:p mest mylig framfor fjeset!

    SvarSlett
  2. Hehe ja er ikke alltid like enkelt den snuinga hihi =)Han er heeelt tullete om han ikke får ligge på den der måten. Helt fra han var nyfødt, lå han å "gnudde" helt til han kom seg sånn som dette - så sånn har han vært helt fra børjan=)

    SvarSlett