mandag 15. juni 2009

Regn er jo også et slags vær...



Ja det vil jeg påstå - et vær vi er ganske avhengi av faktisk - men nå syns jeg det er NOK!! Jeg vil jo ut å trille!! Er lei av å sitte inne - BESTANDIG!!

Går ikke ut når det regner. Syns bare det blir klamt og ekkelt - så da holder vi oss heller inne.

Tenker - at det må jo snu snart. Teoretisk sett, så er det jo faktisk sommer allerede - og da MÅ det jo bli sol snart!!

En annen hendelse som skjedde idag - var at vårt nye tilskudd til familien, Kenefo, falt i do idag. Han ble tydeligvis veldig redd når jeg startet støvsugeren, og jeg hørte bare et HYL fra badet, og når jeg kom inn dit, så skjønte jeg ingenting. Helt til jeg så i do hihi! En våt, skremt og litt flau kattepus kom opp derfra, og tydelig sliten av hendelsen sovnet han etter en kattevask (med hjelp av meg da selvfølgelig).


Venter på at familien skal komme hjem nå jeg! På menyen idag står:



Og jeg gleeeeder meg! Kaaaaaanskje jeg bare skulle sette igang *sulten*

Snaaaart er det husmorsferie til Stjørdal - til Connie, Emilia og Roger - og det gleder jeg meg veeeldig til!! Da skal vi også møte alle de søte damene på babyverden - som vi har blitt så godt kjent med det siste året! Blir utrolig morro å møte allesammen, for man danner seg jo et bilde av folk etter et år med "snakking" på nett. Litt skummelt er det også - men tror det kommer til å gå så bra så!

Blir herlig å komme seg bort fra dagens kjas og mas i allefall - og bare ha tid med Lucas, Connie og selvfølgelig lille Emilia snuppa mi! Gullet til "tante" det!! Blir såååå kos!!


2 kommentarer:

  1. Nei regn er ikke vær, det er gud som tisser. ha-ha-haaa :P

    SvarSlett
  2. Hehe ja men den er jeg i grunn enig i du hihi=)

    SvarSlett