onsdag 17. juni 2009

Kenefo må flytte... Allergi er no dritt!! =(

Har hatt skikkelige KULER - rennende nese, kløende øyne og ikke minst nysing!! Merket det utrolig bra i går kveld - for jeg kunne jo plutselig puste igjen!! Reagerer ikke på storpusen om han ikke kommer HELT oppi fjeset mitt da, men lillepusen reagerer jeg på - bare av å være i samme rom... Er skikkelig lei meg, og det var IKKE noe morro å være nødt til å ringe hun jeg fikk katten av (som forresten er innlagt på sykehus...) å gi henne beskjeden om at jeg ikke kan ha lillepus allikevel, og at hun bare måtte si ifra når hun kom hjem - sånn at vi kunne levere han igjen..
Kommer til å bli trist når han drar - han er jo så snill og god - og veldig enkel å ha i hus... Jeg hadde virkelig trodd å håpet at han skulle kunne være her, men kan ikke holde på på denne måten helt til han blir voksen da...

Menmen... er nok like greit at han drar så fort som mulig egentlig...



Eline har vært på Trones sammen med barnehagen idag. De har avslutnings uke i barnehagen nå, og dette var en av hendelsene. Hun fikk ta med deg det gamle digital kameraet vårt, og hun har tatt en masse fine bilder! Kjempemorro!
Veldig gøy å se dagen fra hennes perspektiv. De hadde i allefall kost seg MAX, og det er jeg kjempeglad for! Merkelig at babyen min er blitt så stor - om 6 år, så er Lucas like stor... En god, men samtidig skremmende tanke!! Huff - tiden går sååå fort. Skulle ønske man fikk lov å fryse tiden litt. Bare litt av gangen - utsatt disse store tingene som barnehage, skolegang, fødsels permisjon, de første skrittene og så mange andre ting. Hadde vært deilig å bare hatt med tid i hver periode, også kunne man heller spolt over de dårlige periodene hihi. Ååå det hadde vært praktisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar