søndag 30. august 2009

Working girl!

Jess - da har jeg begynt å jobbe, og jeg stoooor trives! Begynte nå i ny jobb på esso, og skal jobbe der ut oktober i første omgang - så får vi se hva som skjer =) Står på kjøkkenet og flipper burgere, og nå har jeg nettopp kommet hjem fra en nattevakt! Utrooooolig herlig å jobbe om natta altså! Da er jeg våken når alle sover, også kan jeg sove når de andre er våken =) En smuuuuule usosialt - kanskje, men jeg liker veldig godt å jobbe om natta faktisk! Er liksom bare meg og ingen andre da - og de evt. andre som kommer, de er hjertelig velkommen til å ta del i mitt nattlige rike *drømme*

Nå er det helt stille i huset - bare regnet som slår mot taket og vinduene - og det er hjertelig velkomment regn. Vi har lite vann - igjen - og vi håper alt vi kan at det fylles opp i brønnen, sånn at vi kan leve som normalt igjen! Jeg vil vaske klær, uten å være nødt til å sortere ut de "viktigste" plaggene og tingene, og jeg vil veeeeldig gjerne skylle ned på do når jeg har tisset også - ikke bare når jeg har gjort nummer 2!
Og en varm deilig dusj på morran, hadde heller ikke vært å forakte!

Nei - det er NÅ livet er deeeeilig - og nå skal jeg legge meg. Sliten og trøtt som jeg er. Og i morgen skal jeg nyyyyyyte dagen sammen med Daniel som har pappaperm, Lucas og Hannah som er hjemme fra barnehagen i morgen! Det blir kooooos!

Natti natt alle andre nattvandrere =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar