søndag 9. august 2009

Bade dag!

Hadde virkelig en fantastisk herlig dag ute i går!
Daniel var på jobb, men mamma, pappa, Bente og Trond hadde overnattet på en holme midt i elva her, som vi kaller kringle øra. De hadde sovet i telt, og pappa skulle hente meg og ungene dagen etter.

Det var allerede 23 grader ute når vi dro i 11 tia - og det så ut til å bli en utrolig fin dag allerede da. Etter 2 minutter med båt - var vi framme. Ungene syns det var kjempe spennende å kjøre båt - men nå skulle holmen utforskes, og det var de snare med alle sammen! Det var fjære når vi kom, men det gikk raskt mot flo, og ungene fikk badet masse og kose seg!

Jeg fikk også duppet meg skikkelig, og det var skikkelig forfriskende med en skikkelig dukkert i kaldt vann! Mamma tok Lucas endel, og han fikk seg også en skikkelig lur ute på holmen.

Etterhvert stekte vi oss pølser og koste oss skikkelig. Bestemoren min og kjæresten hennes kom også en tur utover, og da kom Daniel utover også. Vi var der hele ettermiddagen, om kom ikke tilbake før klokka halv 7. Da hadde vi vært der ute siden klokken 11.


Jeg er sååååå solbrent - men det går bra he he=) Var så deilig i går, at det var det verdt! Ikke har jeg vett til å smøre meg heller, så da må det heller bare være!
En utrooolig herlig dag sammen med hele familien!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar