søndag 16. august 2009

Høst <3

Nå begynner det som smått å bli litt gult oppe i trekronene, og da koooooser jeg meg! Det er tørt og fint ute - ikke sånn slaps gjørme - og det er levelig ute!
Må virkelig si - jeg er IKKE noe glad i sol og varme nei, høsten, det er MIN til.

Når man kan ha på seg litt tykke sokker på beina, man har på seg bukse og en litt stor deilig genser. Også sko da. Sko som er behagelig varme. Ikke sko som er ett nummer for små, fulle av små stein eller gnagende remmer her og der.

Nei høsten er den fineste og beste årstiden vi har.

Også sååå fint da!!! Ja nå koser jeg meg!!

Varme i ovnen, sokker, genser og pledd - og kanskje en varm kopp te - eller til og med en kopp kaffe. Det er det som er livet!!

1 kommentar:

  1. Ja dæ e kosele mæ høst åg :)
    Men e kjenn dessverre ikke nån stan at e e helt ferdi mæ sommar'n rekti enno...dæ e mi ti...

    SvarSlett