søndag 27. september 2009

Oj som tiden flyr!!!

I full fart også!! Snart er det jul jo!!!!

I fjor på disse tider, satt jeg med magan opp til haken og kjent på de nydelige sparkene fra Lucas som lå trygt inni magen min <3 og nå - er han på utsiden - og i FULL fart!!

Lucas er da 8 mnd idag (HURRA) og han både kryper og reiser seg opp. Han går langs bordet litt også, men han tar det egentlig rolig - og er veldig forsiktig egentlig.

Ellers skjer det ikke så mye her. Eline ble 6 år for nesten en uke siden, og har mistet to tenner. Lucas har nå 6 tenner - så, kanskje det skjer endel allikevel he he=)

Jeg jobber endel om dagen, og i morgen tidlig er det jobb, mens min kjære svigermor skal passe på Lucas (lurer på hvordan det går...) og Hannah i hele morgen.
Daniel skal jobbe sent igjen, men det går bra:)

Tirsdag har jeg fri, men da er det først helsestasjon med Lucas, også foreldre møte etterpå =) Blir koselig da! Spent på hvor stor Lucas er blitt da - så det blir veldig morro å se!!

Nei - natten kaller!! Kommer bilder etterhvert, men jeg plages så syyykt med nettet om dagen! Grrrr!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar